RUGĂ

Posted: Ianuarie 25, 2010 in Uncategorized

Să mă-nalţ, Doamne, atât de sus,

atât de sus

până când pasăre-n zbor

îmi va părea un grăunte de ceară

topindu-se la focul destinului,

până când cerul,

până când cerul îmi va fi punte de trecere.

Atât de sus să mă-nalţ …

 

Să mă-nalţ, Doamne, atât de sus,

atât de sus

până când lacrima măicuţei

îmi va legăna sufletul

în luntrea-i de sare, amară …

Până când altar,

până când altar va fi întreg pământul.

Atât de sus să mă-nalţ …

 

Să mă-nalţ, Doamne, atât de sus,

atât de sus

până când lumina culorilor

mă va stoarce de suflet peste flori

ca să înmuguresc de fiecare dată primăvara.

Până când seva,

până când seva din ele va rodi viaţă şi moarte.

Atât de sus să mă-nalţ …

Lasă un răspuns

