„AMARA-I DRAGOSTEA”

Posted: August 25, 2011 in MELODII

Postez aici textul melodiei la care am lucrat cu multa inspiratie,

bineânteles in colaborare cu tânărul şi talentatul compozitor Ilie Gorincioi „Tadeus”.

 

   AMARĂ-I DRAGOSTEA

 

Va lua sfârşit iubirea într-o seară

Eu voi pleca grăbit c-un tren în neştiut

Se vor topi ca fulgii amintiri de ceară

Cum s-a topit pe buze-al tău sărut…

 

Alină-mi sufletul cu-a ta privire

Şi-mi lasă negrul ochilor de mărgărit

A fost cândva frumos şi s-a numit iubire

Acel fior ce soarta ne-a unit…

 

Voi zăbovi la poartă doar o clipă

Cu glasul stins de dor voi spune-abia şoptit

Că taina zborului cu-o singură aripă

Doar mie s-o cunosc îmi e sortit…

                

Vei aştepta să mai revin în gară

Să ne cuprindem cum a fost de-atâtea ori

Să ne ascundem seara într-o ulicioară

Printre miresme din uitate flori…

 

Trădare nu-i în şoaptele ce zboară

Ca nişte fluturi speriaţi de visul meu

Că le-am cântat inimii tale din vioară

E să nu uiţi că te-am dorit mereu…

 

Voi regreta că anii se destramă

Dar nu voi plânge că puţin am fost iubit

Că voi muri însingurat să nu ai teamă

Căci voi muri de dorul tău rănit…

 

                Refren:

Amară-i dragostea ce-n inimă se zbate

Şi mă înebuneşte cu-ale ei scântei.

Ea îmi adună sarea lacrimilor toate,

Ce le-au vărsat iubito ochii tăi…

 7 decembrie 2010 – 7 ianuarie 2011

Puteţi accesa linkul de mai jos pentru a asculta melodia.

http://youtu.be/QKTn3Cp8uqk

Lasă un răspuns

